Terug naar website
Je bevindt je momenteel in de helpsectie van onze software, met antwoorden op veelgestelde vragen, handleidingen en hulp bij problemen. Voor volledige toegang tot onze nieuwe website, inclusief al onze producten en diensten, kun je hier klikken om naar de hoofdpagina te gaan.

Outlook-categorie

Een in Microsoft Outlook aangemaakte categorie die kan worden toegewezen aan e-mailberichten in Outlook.

In Order-Direct wordt de lijst van deze categorieën vastgelegd in programma-instellingen. Ze kunnen dan worden gekoppeld aan e-mailberichten die zijn opgehaald uit Outlook en worden getoond op de pagina 'E-mails' in verschillende programma-onderdelen waaronder relatie bekijken en overzicht E-mails.

In deze onderdelen wijzigt u de categorie van een e-mail door er met de rechtermuistoets op te klikken en de gewenste categorie te selecteren. De categoriewijziging wordt ook doorgevoerd in Outlook.

Per computer kunt u instellen welke categorie standaard aan een e-mailbericht moet worden gekoppeld wanneer dit e-mailbericht wordt geïndexeerd door Order-Direct en toegewezen aan een relatie. U kunt deze standaard categorie ook vastleggen per relatie in relatie bewerken.

In gebruikerinstellingen selecteert u per gebruiker diens toegestane categorieën; de gebruiker ziet dan alleen e-mailberichten in de geselecteerde categorieën.

Aan iedere categorie kan ook een medewerker worden gekoppeld. Zo geeft u met de categorie bij een e-mailbericht aan bij welke medewerker(s) dit bericht hoort.