Verslag van een (telefoon)gesprek met, een bezoek door of aan een relatie. Notities maken deel uit van de module CRM.
Notities worden aangemaakt vanuit het hoofdmenu of vanuit een programma-onderdeel met Shift+Ctrl+T. Het onderdeel notitie wordt dan opgestart.
In overzicht notities vraagt u overzichten op van gemaakte notities, al dan niet afgehandeld, in een bepaalde periode, van één of alle relaties. In dit onderdeel kunt u ook zoeken naar een specifieke notitie.
Om het verloop van de afhandeling van een notitie te kunnen volgen kan aan iedere notitie een notitiestatus worden toegekend.
Openstaande notities kunnen worden getoond in een speciaal venster. Dit venster wordt geactiveerd in gebruikerinstellingen.
Het dashboard kent twee vakken met openstaande notities, respectievelijk per medewerker en per notitiestatus.
Algemene instellingen voor het gebruik van notities legt u vast in instellingen notities.
Met de module Vrije velden: notities maakt u aanvullende vrije velden aan om specifieke gegevens te kunnen vastleggen bij een notitie.