De standaardfuncties van Order-Direct zijn speciaal ontworpen om uw bedrijfsvoering efficiënter te maken en sluiten naadloos aan op de behoeften van het MKB. Met functies als artikelbeheer, voorraadbeheer, relatiebeheer, inkoop en goederenontvangst, versterkt u al uw dagelijkse processen.
Beheer artikelen, eenheden, categorieën en leveranciers moeiteloos. Stel prijs- en kortingsstructuren in, houd artikelvoorraden bij en genereer overzichtelijke rapportages.
Optimaliseer uw voorraadbeheer door het bijhouden van actuele voorraadniveaus, samenstellen van besteladviezen, aanmaken van bestellingen en uitvoeren van periodieke inventarisaties. Voorkom onnodige tekorten en overschotten met een efficiënte voorraadplanning.
Beheer eenvoudig uw klanten en leveranciers met hun contactpersonen en vestigingen. Deel uw klanten op in groepen en leg prijsafspraken vast. Genereer relatielijsten en print adresetiketten.
Organiseer uw inkoopproces door het genereren van bestellingen, vastleggen van inkoopcondities en beheren van inkoopfacturen. Houd grip op de backorders bij leveranciers en genereer overzichtelijke rapportages.
Zorg voor een nauwkeurige afhandeling van ontvangsten van bestelde artikelen. Actuele voorraadniveaus worden meteen bijgewerkt, waarna openstaande klantbestellingen worden verzameld voor uitlevering.
Houd retourzendingen naar leveranciers overzichtelijk. Maak retourbonnen, registreer ontvangsten van vervangende artikelen of handel crediteringen af.
Beheer uw offertes, orders en uitleveringen efficiënt en overzichtelijk. Verhoog de klanttevredenheid door een snelle en nauwkeurige verwerking.
Registreer en organiseer eenvoudig reparaties, onderhoudsbeurten en keuringen op de machines van uw klanten. Leg de historie overzichtelijk vast en houd de voortgang bij.
Automatiseer het proces van het aanmaken van verkoopfacturen in bulk en leg de inkoopfacturen van uw leveranciers vast.
Verwerk betalingen soepel, of het nu contante betalingen zijn of facturen op rekening. Houd het overzicht en blijf georganiseerd.
Zorg voor efficiënte statusoverzichten van openstaande facturen en stuur uw klanten geautomatiseerd herinneringen en aanmaningen in opeenvolgende fasen. Verbeter uw cashflowbeheer met een gestructureerd proces.
Verkrijg en behoud inzicht in de financiële prestaties van uw bedrijf, waardoor u weloverwogen beslissingen kunt nemen en uw processen effectief kunt aanpassen.
Exporteer de inhoud van ieder overzicht met één klik op de knop naar Microsoft Excel en gebruik de gegevens voor diepgaande analyses en complexe rapportages.