In dit onderdeel worden algemene gegevens ingevoerd die betrekking hebben op uw bedrijf, zoals het algemene telefoonnummer en het BTW-nummer. De naam, adres, postcode, plaats en landcode worden ingevoerd als deel van de licentie in Licentiegegevens.
Sla de bedrijfsgegevens op met OK of F4. Het onderdeel wordt dan tevens afgesloten.
Met Annuleren of Esc verlaat u het onderdeel zonder wijzigingen op te slaan.
Hier voert u het kengetal en het algemene telefoonnummer en faxnummer van uw bedrijf in.
Het telefoonnummer van de werkplaats wordt afgedrukt op reparatiekaarten. U kunt het nummer ook opnemen als indicator in printerteksten en als onderdeel van reparatie-etiketten. Gebruikt u de module Meerdere filialen, dan is dit het telefoonnummer van de werkplaats bij het centrale magazijn.
E-mailadres: het algemene e-mailadres van uw bedrijf.
Home page: het adres van de Website van uw bedrijf.
Eigen land tonen in adressen: geeft aan of het land van uw bedrijf moet worden opgenomen in adressen van relaties op bonnen, facturen, brieven en overzichten, op etiketten en op het scherm. Standaard worden alleen andere landen dan het eigen land getoond in dergelijke adressen.
Het invullen van de onderstaande velden is niet verplicht; u mag ze leeglaten.
BTW-nummer: het BTW-nummer van uw bedrijf.
Kamer van Koophandel: naam en nummer van uw Kamer van Koophandel.
EORI-nummer: EORI-nummer van uw bedrijf.
CPC code: CPC code van uw bedrijf.
EAN: het EAN-nummer van uw bedrijf. Dit nummer wordt gebruikt bij het versturen van EDI-berichten aan uw afnemers in de module EDI.
Auto-XS lidnummer: uw lidnummer in Auto-XS wanneer u verkoopfacturen wilt versturen naar uw klanten via het Auto-XS systeem.
Sorteernaam: Is uw bedrijf als klant en/of leverancier opgenomen in het relatiebestand van Order-Direct, geef dan de sorteernaam op in het veld 'Sorteernaam'. Druk op F2 om het zoekvenster relaties te gebruiken. Deze instelling wordt binnen het pakket gebruikt om onderscheid te kunnen maken met 'gewone' klanten en leveranciers. De medewerkers die als contactpersonen zijn vastgelegd bij deze relatie kunnen in de Portal app de gegevens van andere relaties opvragen.
Het invullen van de onderstaande velden is niet verplicht; u mag ze leeglaten.
Banknaam: de naam van de bank van uw bedrijf.
Banknummer: het nummer van uw bankrekening.
IBAN: IBAN van uw bedrijf.
BIC: BIC of SWIFT-code van uw bedrijf.
Postbank: nummer van de postbankrekening.
G-rekening: het nummer van uw G-rekening.
Naam: uw bedrijfsnaam zoals die als de naam van de opdrachtgever moet worden opgenomen in incasso-opdrachten.
Incassant ID: het unieke kenmerk dat aan uw bedrijf is toegekend in het incassocontract met de bank.
IBAN: uw IBAN voor incasso-opdrachten.
BIC: de BIC van uw bank voor incasso-opdrachten.