Een lijst van artikelen bij een klant die vaak door die klant worden afgenomen.
U activeert het gebruik van favoriete artikelen bij klanten in instellingen relaties.
Favoriete artikelen worden vervolgens ingevoerd op de pagina 'Favoriete artikelen' van relaties bewerken.
In favoriete artikelen bewerken in serie bewerkt u de favoriete artikelen van alle klanten.
Vanuit een verkoopbon of reparatiebon voegt u eenvoudig een artikel toe aan de favoriete artikelen van de klant op die bon door met de rechtermuistoets op de bonregel met het gewenste artikel te klikken en de optie 'Toevoegen aan favorieten' te selecteren of door op Ctrl+Alt+F te drukken.
In relatie bekijken worden de favoriete artikelen van een klant getoond op een aparte pagina.
In het zoekvenster artikelen kunt u in een aparte kolom laten tonen dat er sprake is van een favoriet artikel bij de geselecteerde klant. U kunt hier ook alleen diens favoriete artikelen laten tonen door boven in het zoekvenster op Alleen favoriete artikelen te klikken.
In artikel bewerken kunt u voor een artikel aangeven dat het een exclusief artikel betreft dat alleen mag worden besteld door en geleverd aan klanten bij wie het artikel voorkomt als favoriet artikel.
Met de module Externe tabellen worden favoriete artikelen geïmporteerd en bijgewerkt in overige gegevens importeren. De bijbehorende tabelsoort is Favoriete artikelen.
In relatie bewerken geeft u per klant aan of deze alleen diens eigen favoriete artikelen mag bestellen met de Portal app.